Poniżej przedstawiamy wzory pism, którymi mogą się Państwo posłużyć podczas zwrotu czy też reklamacji.
Reklamacja towaru:
Jeśli otrzymany towar posiada wady produkcyjne, uszkodzenia mechaniczne, prosimy wykonać poniższe kroki:
- wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać na adres e-mail sklep@koszulki-dla-par.pl
- w odpowiedzi otrzymają Państwo adres, na który wysłać wadliwy towar
- pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (chyba, że żądanie klienta będzie inne niż zwrot pieniędzy)
Zwrot bez podania przyczyny:
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki mogą Państwo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. Aby to zrobić należy:
- wypełnić formularz odstąpienia od umowy i wysłać go na adres e-mail sklep@koszulki-dla-par.pl
- w odpowiedzi otrzymają Państwo adres, na który wysłać zwracany towar
- pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (zwrócona zostanie kwota bez kosztów wysyłki zwrotnej)
UWAGA: Zwrotowi nie podlegają produkty spersonalizowane, wydrukowane zgodnie ze specyfikacją klienta.
Art 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (…) pkt . 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.”
Przesyłka uszkodzona w transporcie:
Jeśli otrzymany towar uległ uszkodzeniu podczas transportu prosimy opisanie uszkodzeń oraz o przesłanie dokumentacji fotograficznej na adres sklep@koszulki-dla-par.pl